Söndag morgon!

Hej svejs!

Jag ska strax gå och sova vidare!
Melina vaknade 7.30 och ammade, blev ombytt och sen har vi gosat lite men nu har hon somnat om och Ali har åkt till jobbet!
Det var en skön morgon, Melina verkade glad=)
Igår var hon heller inte särskilt kinkig, så tror inte hon hade så ont i magen då heller, skönt att hon börjar få lite fler bra stunder! Hon fick bada innan nattningen vid 01, det gillade hon=)

Annars händer det väldigt lite här, allt rullar på i vanlig ordning, Ali jobbar och städar och jag är hemma och små plockar, tvättar och lagar mat (ibland när jag hinner haha) och tar hand om Melina såklart!

Men men nu ska jag sova vidare en stund! Fast jag kan bjuda på någon bild innan jag går!

  
             

Från igår kväll innan nattningen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0