Så KUL NOT!

Hej!

Jag måste få klaga lite!
Det känns verkligen sååååååååååååå kul just nu när Ali ska jobba alla möjliga konstiga tider på dygnet, ibland så han inte kommer hem på flera dagar för han hinner inte åka hem innan han ska dit igen. Och nu skulle han va ledig i 4 dagar men jag har ändå inte sett röken av honom. Och nu ska han till jobbet igen för att jobba en timme extra med ngt jävla skit rum på hotellet, men han blir inte klar innan sista pendeln och kommer därför inte kunna åka hem förrän klockan 4 på natten......
Bara jag som måste klara mig med en arm/hand, bara jag som måste hantera Melina när hon får sina skrik perioder, bara jag som inte hinner laga ordentlig mat, bara jag som missar min sömn för Ali sover ju mest när han väl är hemma, och visst behöver man ett jobb, men man kan också tacka nej till att ta på sig ALLT extra jobb, jag känner mig mer o mer som en ensamstående morsa och så var det verkligen inte tänkt!
Men skickar en eloge till ALLA ensamstående mammor och pappor därute, fan vilket tufft jobb ni gör! Verkligen! Har aldrig tänkt på det innan men nu vet man ju bättre=)
En bra sak är ju att jag får en massaaaaaaaaaa mystid med Melina när hon är underbar och glad också, då glömmer man allt det jobbiga och det trötta, önskar bara att Ali var mer närvarande! LÄNGTAR tills sommaren är över så dom kan stoppa upp sitt extra jobb i röven!
Hann iaf duscha nu innan Ali sticker, det var ju skönt!
Melina har också badat idag, hehe kolla in håret=) O kolla va lik hon är Aliii!




*ÄLSKLINGEN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0