Mitt hjärta!

Hej!

Mitt hjärta är sååå fullt av kärlek till min lilla söta tjej=)
Hon är det sötaste och vackraste jag vet och just nu ligger hon brevid och nannar sedan ett bra tag!
Det kan bli en jobbig natt för hon lär vakna snart och då vet jag inte när hon tänker somna igen hehe, men då får vi gosa tillsammans!
Idag var vi och storhandlade och då blir man trött förstår ni!
Älskar att titta på henne när hon sover, så fridfullt och lugnt, det bästa jag vet nu för tiden!
Kvällen spenderade jag framför datorn men inte online utan framför serien privileged, ganska rolig, men dock kommer det ingen säsong 2=(
Aja jag ska börja dra mig till sängen!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0