Mitt hjärta=)

Godmorgon!

Här börjar vi dagen med tvättstuga, härligt! =)
Idag kom bilderna jag beställt hem i brevlådan, så nu kan jag börja scrapbooka, men då är frågan ska man klippa i bilderna eller inte? Hur vill jag att den blir när den är färdig? Spännande, krävs lite fundering innan jag sätter igång!

Har förresten glömt att säga att jag tecknat försäkring till Melina, det kändes viktigt, för det här att ha barn, det är en helt ny chans att börja om. Vad du än gjort i livet innan du får barn, så får du en chans att göra något underbart i livet när du har barn, du får forma ett helt liv till något som kan bli hur underbart som helst, du kan skapa en underbar människa och då har du lyckats=) 
Jag önskar att Melina ska ha ett underbart liv med oss, med massor av kärlek och glädje, jag önskar att det aldrig kommer fattas henne något!

Just nu ligger hon och sover, min skruttnos=) Hon är såååååååååå underbar med sin lilla bestämda personlighet redan nu, hehe=)

Nu ska jag fixa och trixa vidare!

Kommentarer
Postat av: Alfva (Pebbles82)

Just ja, Försäkring ska man ju ha med.....

2009-08-27 @ 21:03:58
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0