Livet som mamma!

Är inte alltid lätt måste jag säga!
Melina är helt inne i en fas då hon ska bäras bäras o åter bäras även när hon sover numera, så fort man lägger ner henne så vaknar hon eller blir arg, och så är hon inne i en period då det ska sovas såå lite som möjligt och helst av allt ska det inte sovas på natten, det är ju mycket mycket roligare o gråta sig genom natten så ingen annan får sova heller!
Men det går väl över, hoppas jag! Idag fick jag sova en stund iaf, och snart ska jag ta en personlig dag, då Melina får vara med sin pappa istället, vilket hon även gillar för hon är alltid mycket lugnare med honom=)

Hörs o syns!

Kommentarer
Postat av: moryn

Otroligt skönt att ge sig själv uppmärksamhet ibland.. :) Vad hittade du på?

2009-08-13 @ 16:22:45
URL: http://,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0