Jävla jobbiga rubriker

Hej!

Det är så otroligt jobbigt att komma på rubriker till det man tänker skriva om=)
Jag och Melina hade en super trevlig dag i Eskilstuna, vi fikade med Sabrina i deras centrum sen åkte vi hem till henne=) Sabrina lagade mat åt oss, sen turades vi om att äta för att Melina inte ville ligga själv eller sova just då, haha vilket tålamod Sabrina hade med henne, hon somna inte förrän sent på natten och hon var super jobbig men Sabrina behöll lugnet när inte ens jag orkade mer haha=) Själv var jag mer intresserad av hur hennes lilla skrutt sparkade runt i hennes mage, blir så kul när den kommer ut och ser vilken personlighet den har=)
Idag kollade jag igenom lite bilder på Melina, kolla bara vilken förändring i utseende!
   

Tiden går så snabbt, innan man vet av det så börjar hon krypa! Allt händer så snabbt att man inte ens hinner reflektera över vilka förändringar som sker innan dom redan skett och då händer redan något nytt! Det är coolt!

Hur som haver, så tänkte jag gå och göra lite annat nu innan jag ska hoppa i säng och sova så länge Melina tillåter det=) Hon är ju den som bestämmet nu=) Haha!

Ciaoooo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0