Ännu några dagar senare

Eller lite mer än några dagar?!
Hur som helst återstår nu 87 dagar tills beräknad förlossning, är i vecka 28 nu alltså!
Allt börjar kännas tungt och jobbigt, blir trött av minsta lilla!
Var på tillväxtultraljud idag och allt såg fortfarande väldigt bra ut! Så det var kul, vi vet fortfarande inte vad det ska bli, så det blir en överraskning när det blir dags och det är ju också väldigt kul!

Om mindre än en vecka åker jag till min kära mamma, vi har en massa roliga och mysiga planer inte bara Sines konfirmation så det blir kul!
Och sen ska mamma komma upp hit när det är dags för förlossning, och då har vi också en del lätta planer!
Jag har sån tur att ha en sån snäll och hjälpsam mamma, som kommer bli en superbra mormor.......
Vi kan prata om allt och hon ställer alltid upp om hon kan, så hon kommer vara ett super stöd när det är dags för mig, har ju aldrig gjort det förr, och hon har fött barn 5 gånger.

För tillfället är jag sjuk så allt känns mycket jobbigare men samtidigt som jag har en bra mamma har jag en underbar sambooooo som är snäll o städar o ger mig te o masserar mig och håller om mig, han är bäst=) Älskar honom så otroligt mycket!

Men nu ska jag faktiskt sova, är väääääldigt trött!
Älskar dig mamma och längtar tills måndag kväll! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0