hmmm

Det finns mycket saker jag ångrar i mitt liv, läget hade kunnat vara så mycket bättre om jag bara hade varit mer handlingskraftig och smart i mina val, och inte varit så jävla naiv. Men som man bäddar får man ligga, och nu ligger jag här, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, eller hur jag ska göra. Men NÅGOT måste jag göra, det är ju klart, har inte så mycket och välja på, och där har jag ju mig själv och skylla, det är det som känns hemskast av allt.
Att det är jag själv som gjort saker så svårt för mig själv, jag vill börja om från början, och jag har chans att göra det men det innebär att lämna alla och det är inget jag direkt vill göra, så det är jättesvårt. Jag kan också stanna om chansen ges, men det är inte säkert att den ges, och då får jag kämpa från - för att komma till noll och sedan därifrån kämpa mig upp på +, och det kan jag ju gärna göra också om jag får chansen, det är dock egentligen ingen chans jag förtjänar, har fått så många redan men jag hade inte lärt mig ngt innan, det krävs väl att man faller hårt innan man fattar ngt som helst. Hur det än blir, hur jag än gör, så vet jag iaf att jag inte kommer sumpa saker för mig själv igen. Och jag hoppas innerligt att INGEN annan som jag känner kommer göra mina misstag, för det leder verkligen inte till ngt bra.
Oavsett, någon dag ska det bli något bra av mitt liv, ordning och reda på mig och mina prioriteringar, det har jag gett mig fan på. Men det kommer väl ta lite tid antar jag.

Kram till de få som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0