Hej hej!

Då har påsken flugit förbi, jag har haft fullt upp på mitt håll, har bland annat jobbat lite, sen har jag varit med jenny o firat hennes födelsedag, och sen har jag spenderat min tid med Ali.....som jag tycker mer och mer om! Det är liksom mysigt. Så jag har bestämt mig o skita i alla andra och se vart det leder hur som helst!
Igår träffade jag Ayad för första gången på 10 månader typ, det var max 10 min, och det kändes absolut inget speciellt, allt jag kunde tänka när jag såg honom och hans dryga attityd var bara hur fan kunde jag ödsla min tid och energi och allt på denna person?! Haha.....jag behandlade honom som en kung......men inte en enda gång var han värd det.
Men Ali behandlar mig som en prinsessa, han bär mina saker, masserar mina fötter, håller mitt hår när jag spyr, serverar mig mat, ja allt möjligt som ingen annan gjort innan......blir riktigt bortskämd när jag är där!
Och dit ska jag faktiskt nu när jag skrivit klart här, för han är ledig 2 dagar nu så jag ska passa på o mysa lite med han! =)
Så ha det bäst folkens och glad påsk i efterhand!

stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0