Mina tankar!

Då var man hemkommen från Danmark, sedan en vecka tillbaka!
Jag hade en väldigt fin vistelse hos min kära mamma, vi pratade mkt och vi åkte runt en del till olika platser där vi bott och där vi har minnen både bra och dåliga. Annars var det rätt lugnt måste jag säga, men det var mysigt och bli bortskämd lite och återse dom alla. Saknar dom redan faktiskt! Men det är prat om familjeträff det här året, det verkar bli av och det skulle vara skitkul!

Sen jag kom hem har jag gjort diverse saker, umgåtts med kompisar, varit på date, träffat MrD (såååå nice) och imorn ska jag jobba så det är kul!

Jag har lite tankar om olika saker som jag inte tänker skriva ner här, det är lite privata tankar som jag inte delat med någon annan än mig själv tills jag vet exakt hur och vad som kommer bli av det.

Förresten så hade jag ett långt snack med Ayad också, det kändes väldigt skönt, de saker han sade och de saker jag fick säga, jag älskar honom fortfarande otroligt mkt, men vad gäller honom så styrs jag numera av min hjärna och inte av mitt hjärta, det funkade helt enkelt inte och jag har accepterat det.

För det här året har jag en önskan för mig sj och mitt liv, om det slår in och bara det så är jag nöjd för min del. Men jag har massor av önskningar för mina nära och kära, och jag hoppas på det bästa för dom alla!
Mina tankar är mest med dom!

Så mycket mer har jag inte att säga eller berätta just nu......
Så gott nytt år till alla så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0