HejHoppGummiSnopp

Ett tag sedan sist nu då, som vanligt, men har väl varken haft tid eller inspiration att skriva ngt här!
Det händer så mkt dessa dagar, och ändå ingenting......det är konstigt hur det kan vara så!
Jag har varit en hel del med Ali såklart, och ja nu är vi väl tillsammans kan man nog säga, det känns bra faktiskt, vi funkar bra ihop fastän det finns 2 saker han måste fixa innan jag börjar jubla, det ena är att han måste lära sig svenska (haha han försöker faktiskt o det e hur kul som helst men jag menar lära sig bättre)......det funkar inte för mig att snacka engelska, för mitt engelska tal suger stort och hans är inte mkt bättre vi låter nog som 2 kråkor när vi pratar me varann.....fast ändå är det ju en utmaning.....Jag har iaf sagt tack och adjö till alla andra, ja iaf som jag trodde den enda som inte riktigt tagit emot mitt tack och adjö är MrD, och han ligger mig varmt om hjärtat fortfarande......han ville ses o prata innan så jag får se hur jag gör.......kommer iaf alltid o minnas honom!

Sabrina har träffat Ali nu (det hade hon ju innan också på kvarnen) men hon kom hem till honom o han lagade mat till oss medan vi satt på balkongen i solen o snacka skit om allt, alla o inget....haha vi e så sköna.....kan inte tänka mig hur tråkigt jag skulle ha utan min bästa vän o snacka så med......hoppas att vi alltid kommer vara vänner! Hur som helst var det en lyckad dag.......
Har varit med hennes brorson också, heheh, han är lätt den sötaste ungen i Sverige......charmtrollet! Jag älskar verkligen barn.....är jättesugen på att få egna, men än är det inte rätt läge för det......jag vill inte bara ploppa ut en unge o hoppas på det bästa liksom! Så jag får sitta o längta o hålla mig till godo med andras barn, hehe o det funkar ju:)

Nu ska jag kolla film eller ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0