Det ekar....

Tomt härinne!
Både från mig och från er (bortsett från mina allra trognaste läsare)....de två hänger ju ihop så det är ju inte så konstigt alls!
Jag har helt ärligt inte mycket tid över, med tre barn o allt som hör till (de vakna o trötta nätterna) och när tiden finns så finns inte orken!
Sedan kan ni ju själva räkna ut att mina dagar är rätt lika varje dag nu så har ju inte direkt ngt att skriva om heller!

Idag vann jag två biobiljetter så snart kommer jag bjuda Melina på hennes första biobesök....lite tid för oss själva bara vi tjejer;)

Jag ska försöka knåpa ihop del 2 av min förlossningsberättelse oxå, om ni fortfarande är nyfikna?!




Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår att du har fullt upp med tre barn, men det är alltid lika roligt när du uppdaterar då du har tid:)Önskar er en trevlig helg!

2013-09-07 @ 11:45:10
Postat av: Love - Oliwers och tvillingarnas mamma

Hej,

Jo men eller hur, det borde ju gå.
Asså vem kan hindra oss haha men jag menar bara "orkar man" eller ska man satsa fullt på nästa år osv osv

Kram

2013-09-15 @ 21:21:48
URL: http://treblirfem.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0