Spec mvc

Foglossningen har hårt grepp om mig nu, det är för jävligt ärligt talat!
Så illa ibland att jag knappt kan ta mig till toan och ja ni vet ju hur mkt man måste kissa när man är gravid så det är ju ett projekt i sig. 
Svårt att sova också när man har ont i typ alla sovställningar.
 
Idag släpade jag mig, trotts endast att ha sovit i 2,5 h, till Huddinge sjukhus för att gå på spec mvc det var jävligt tungt att komma iväg fast sedan var det inte så farligt ändå när man väl var på väg så att säga.
Jag träffade iaf en jättetrevlig läkare där och vi diskuterade lite kring hur det varit för mig att föda barn de tidigare gångerna och kring det där med eda som jag blev nekad sist. 
Hon var helt oförstående till varför de ej tillkallat narkosläkare ens när jag frågat efter eda med Nelson, det var helt enkelt min förlösande barnmorska som på egen hand bara bestämt att neka mig.
Hur som helst efter det fick jag träffa en narkosläkare som lovade mig att OM jag ville ha eda denna gång så skulle de absolut försöka ge mig det. 

När jag sedan skulle hemåt igen så var det så jäkla varmt, fick sitta 20 min och steka i solen medan jag inväntade min buss. 
I Tumba var jag in på Ica och köpte storpack välling, mat till Nelson och blöjor, sånt man måste ha hemma helt enkelt:) 
 
Kom hem till ett städat hem vilket var trevligt men absolut inte ovanligt, Ali tog sedan med sig Melina för att handla lite mat så jag blev ensam med Nelson, då ville jag helst bara sova men jag lyckades iaf underhålla honom bra med lite lek och sång tills han blev trött.
 
Jag hann somna 20 min kanske innan han vaknade igen så jag är ganska slut just i skrivande stund men den lille herren vägrade somna ikväll, han hade världens skrikfest fast han är trött så han härjar runt på golvet nu en stund innan vi försöker igen......hoppas hoppas hoppas han somnar då så jag kan få sooooova - det behöver jag då jag imorn har tvättstuga att ta hand om och onsdag ska jag till barnmorskan och eventuellt hem till Maria för bebismys beroende på hur pass illa jag har det med den där jäkla foglossningen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jobbigt med foglossning. Har fortfarande problem av min

Svar: Oja det är inte alls kul!
Madeli

2013-05-21 @ 15:17:54
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Isabell

Att foglossningen ska göra så ont, stackarn! Tack för tipset angående salvan till amningen för ett tag sen. Jag köpte den men den hjälpte inte direkt, men den är bra för annat också, så den kommer säkert till användning. Att det ska vara så böking med amning, suck! Vad mycket vi kvinnor måste genomgå, graviditet, förlossning, amning... hehe. Många kramar!

2013-05-22 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0