Opsie daysie

Väldigt tråkig blogg denna vecka I KNOW! 
Det har sina anledningar faktiskt, jag har långt ifrån mått bra och har knappt kunnat göra något alls faktiskt så det har inte funnits lust eller ork att blogga.
Nu mår jag lite bättre dock så får försöka blogga bättre denna  veckan! 
 
Idag ska vi iväg på casting allihopa (jag ska inte castas dock), det blir spännande och se om det blir något av det! 
Vi åker dit med Vanissa och Nathalie som också ska castas! :)
Ni lär få höra mer om det ifall det blir aktuellt! 
 
Nu ska jag dock sova så jag orkar vakna upp och fixa med allt innan vi åker, jag har haft en lång dag dessutom så behöver verkligen sömnen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att du börjar må bättre!

2013-05-06 @ 07:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0