Loppi blogbag - efter test!

 
MILDA receptbok och receptapp för säsongens bästa bakning.
Vi har ju ingen ugn här men jag har sparat boken för det fanns många smarriga recept att testa på sedan när vi blir med ugn igen!

BARNÄNGEN ny duschserie Shower + Lotion - perfekt för dig som har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in dig efter duschen.
Denna doftar fantastiskt gott och känns väldigt välgörande för huden, jag trodde inget annat heller då jag alltid gillat barnängens produkter. De är väldoftande, välgörande och prisvärda helt enkelt.

ARLA Apetina® Creamy Block - mjuk variant av ost perfekt för sommarlivet och som ingrediens i sallader, såser och röror.
Jag lagade pasta med en tomatbaserad sås till och smulade över denna, det var väldigt gott och vi kommer absolut köpa denna fler gånger.

COOP perfekta grillsåser inför sommaren. Testa både COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle.
Dessa har jag inte hunnit testa på riktigt än, vi inväntar fortfarande säsongens första grillning.
Jag har dock smakat på de och de ska nog bli väldigt goda till en köttbit!
 
NICKE NYFIKEN-kit från STENA LINE - underhållning för alla sommarens resor.
Denna gick hem hos Melina, hon kallar det för hennes apa grejer och har pysslat med det flera dagar i rad nu! 
 
Så tack till Loppi för att vi fick vara med och testa maj månads Loppi bloggbag, vi hoppas absolut få chans igen framöver! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0