Bvc och besök i Skärholmen!

Igår var det fullt upp från tidig morgon till sen kväll!
Först ut var besök på bvc för Nelsons del, var ett tag sedan sist så det va mkt spännande:)
 
Sist: 
8060 gram
68 cm

Denna gång:
9900 gram
72 cm
 
Han växer så det knakar med andra ord, så vi var nöjda med besöket:) 
Sedan tog vi bussen mot Skärholmen där det stod 2 saker på dagordningen och det var att hitta present till Marias lille bebis och kolla på skor på Deichmann till mig och Ali.
På något sätt så hamnade vi dock på flera ställen som Ali "bara skulle" och allting tog alltså år och dar mycket längre tid och vi kom först hem till Maria vid 17 tiden.
Fick iaf träffa lilla Julian för första gången och hade lyxen att bli serverad en jättegod lasagne (mums mums).
 
Vart en helmysig dag dock liiiite för lång för min del så på slutet var jag helt slut och hade ont överallt.
Melina hade det dåligt när vi kom hem, vet inte vad det är med henne, hon har inte feber men hon är täppt i näsan så jag misstänker kanske det är pollen?! 
 
Idag så fick Nelson plötsligt feber och blev ganska orkeslös, då blir jag ju osäker på om de båda två kanske håller på o bli sjuka eller om det är slumpen.
Det återstår att se!
 
Igår <3
 
Här var han pigg o glad!
 
Här fick han lite frukt till mellis och då blev han alldeles febrig.
 
Strax efter somnade han i min famn (något han annars aldrig gör) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0