Sockervärdekontroller!

Har fått göra kontroller här hemma sedan måndag som sagt, 7 gånger om dagen!
Inte så farligt ändå för den grejen jag fått för att ta kontroller med gör inte så ont som den de har på mvc, faktiskt känns det oftast inget alls.
Mindre kul är det ju att se mina värden.
Dock sade min barnmorska idag att man inte kan lita så mkt på värdena eftersom det verkar som jag har infektion i kroppen (har ont i halsen o tappat min röst) så vet inte riktigt om de kommer gå på dessa resultat eller ej när det gäller insulin men får väl se på tisdag.
 
På torsdag så ska vi till bvc med Melina på 4 årskontroll - på hennes 4 årsdag:)
Innan det ska även jag till barnmorskan på kontroll.
Sedan blir det att köpa med sig en tårta på hemvägen för på eftermiddagen kommer pappa o Cicki för att fira Melina.
Det blir inte så märkvärdigt eftersom vi ska ha kalas för både Melina och Nelson den 29e istället.
 
Det är det som händer närmsta tiden, jag är dålig på att blogga men har helt enkelt inte energin eller inspirationen för det just nu med allt som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0