Nu ska det tränas!

Min lilla stjärna - min lilla Buddha <3 Få saker gör mig så glad som ditt leende/skratt!

Nelson fick sin födelsedagspresent idag (en av de iaf), ett gåbord/aktivitetsbord, så nu är det träna på att gå som gäller för den lilla herren i huset och det går ju väldans bra och han älskar det redan:) 
Köpte den begagnad faktiskt men den ser ut som ny, det är himla kul o se honom med den....storasyster Melina är också väldigt mycket på den, det är roligt med saker som kan göra massa roliga ljud o prata, till och med när man är en stor tjej haha:) 
För Melinas del så fick hon klart med sin party outfit idag, ni får se bilder efter lördag men hon kommer helt klart vara fin! 
Hon fick även ngn Hello Kitty grej från Lidl som hon ville ha och har tjatat om i 3 dagar, som hon kunde göra egna armband med. Lyckan är total. 
Nu kommer dagarna gå åt att städa, handla och förbereda lördagens stora kalas, kan innebära dålig uppdatering men ni som finns kvar med mig är väl vana vid det här laget....tappra själar:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0