Svar på tal till anonyma "Lina".

För det första är det knappast svårt att räkna ut vem du kan tänkas vara, så ditt fega såkallade anonyma alias lurar iaf inte mig!!!!

Du måste ju vara helt bakom flötet om du tror att det är med flit jag gått och dragit på mig graviditetsdiabtes eller att jag inte vet riskerna med just detta.
Dock har BÅDA mina tidigare barn oxå fötts "stora" och nej de har inte behövt någon glukos eller något annat.
Det enda de har behövt är solning för gulsotet som är vanligt att få.
I övrigt har barnen varit helt perfekta och förhoppningsvis blir det så även denna gång.

Vi har inga planer för fler barn, inte för att det angår dig eller någon annan.
OM du brytt dig om att läsa bakåt i tiden kan du dessutom se att både Nelson och denna bebis kommit till TROTTS skydd så där har du svaret på din fråga om vi inte kan skydda oss.

Sist men inte minst NEJ jag syftade inte just på omskärelse när jag skrev extra kostnader, även om det kostar en liten slant det med utan jag syftade på traditionen som säger att man ska inom en vecka efter barnets födelse välsigna samt ge barnet sitt muslimska namn.
Då måste en imam "anlitas" och en ko/get offras och tillagas, lite av ett firande för familj och de hungriga.
Detta kommer ta plats i Ghana o därför måste man skicka ner 2-3000 kr för att bekosta detta.

Hade det bara varit upp till mig så hade jag hoppat detta men jag kan inte neka min andra halva ngt som känns så viktigt för honom. Sån är inte jag, precis som han inte nekade mig att hålla barndop.

Så himla kul för dig dock att du fick sitta och känna dig som en person med hög moral och mervärde en stund, mår du bättre nu när du fått vädra dina åsikter lite anonymt istället för att stå för vem du är och vad du tycker!
Lycka till - du kommer aldrig kunna trycka ner mig med dina ord men ha så kul med dina försök.

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

men guud vad folk ska lägga sig i! för den delen så får ni väl skaffa hundra barn om NI hade velat liksom. vet hur fina föräldrar ni är båda två och melina och nelson hade inte kunnat få en mer kärleksfull uppväxt! den kommande lille kommer också må så bra i er fina familj. kram<3

2013-07-17 @ 08:15:58
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Linda Romero

Stackars människa. .. den kan ju inte må så bra, som försöker trycka ner någon anonymt. Men se det så, eftersom den är anonym är dess ord tomma. Hur ska man kunna lyssna på en anonym människa som är rädd för verkligheten. Och som tydligen inte vet något om livet.

stackare!!

2013-07-17 @ 15:23:28
URL: http://lindaromeroo.blogspot.se
Postat av: Elsa

Säger precis samma sak! Stackars människa! Du är stark, bry dig inte om människor som inte har något liv själva och måste sitta och försöka trycka ner andra!

<3

2013-07-18 @ 02:30:55
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Men herre.gud. Var inne och läste kommentaren och blir typ nollställd. Hur FAN kan man uttrycka sig så till en annan människa, utan att vara helt insatt i den personens situation dessutom? Jag blir så ledsen att folk inte tänker på att det faktiskt sitter någon på andra sidan skärmen med, och säkerligen aldrig hade vågat säga det i verkliga livet. Usch!

2013-07-18 @ 05:04:57
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till två sessor

Fy vad tråkigt med så elaka och missunsamma människor! Särskilt tråkigt när de inte kan stå för det.. Skit i den här elakingen, ert liv är bara ert eget och valen likaså! Kram på dej

2013-07-20 @ 16:54:44
URL: http://p0llys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0