Mysdag....

Dagen började med att jag och Melina åkte till centrum imorse!
Egentligen ska jag ta det lugnt ju men vi stressade inte alls och Melina uppförde sig exemplariskt dessutom......vi var ju där så hon fick välja nya örhängen då hon hade tappat sin ena och vi inte ville att det skulle växa igen.
Hon valde ett par söta små pärlörhängen i silver.
 
 
 
Efter det var vi in på Kappahl då de hade halva reapriset och jag hade en rabatt a 50 kr, hittade bara till Melina vilket e helt ok för hon har behov av lite nytt innan dagis börjar. 
Det blev 2 tröjor, en nattklänning och ett par leggins för endast 100 totalt.
Nelson fick 3 basplagg från HM för samma peng.
Sedan var jag in en snabbis på Ica o köpte blöjor innan vi skulle hem igen, köpte en happy meal på hemvägen på frökens begäran så när vi kom hem åt hon med god aptit upp allting + en banan.
 
Ali drog med sig Nelson på äventyr så jag och Melina myste ihop oss i sängen framför bompa men vi somnade istället båda två så man kan säga vi hade en heldag.
Melina lekte sedan en stund med granntjejen innan vi alla 4 hade mys innanbarnen skulle sova - en riktig mysdag.
 
 
 
Godnatt mina trogna läsare <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Ilbland behöver man mamma och dotterdagar:)

2013-07-20 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0