Lennox <3

Älskade lille pojke <3 
 
Vi inväntar besök från pappa och syskon, får se om jag får gosa med Nelson idag för igår ville han inte riktigt! 
Melina har jag pratat med på telefon och hon frågar mycket om hur nya lillebror mår, sötfian <3
3 helt UNDERBARA barn har vi haft lyckan att få i våra liv - nu är det dags att stanna upp och njuta för detta är med garanti sista barnet, var jag inte säker på det redan innan förlossningen så är jag det om möjligt ännu mer nu! 
Förlossningsberättelse kommer någon gång i framtiden - håll utkik;) 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Nagelterapeut

Skönhetsfrågestund på bloggen!

2013-07-29 @ 18:08:30
URL: http://jennylinden.blogg.se
Postat av: Tina

Liten guldklimp!

2013-07-29 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0