Blähä

Japp, precis som det låter så har jag haft en jobbig dag idag!
Jag är sjukt trött på det mesta just nu, bara sådär i allmänhet.
Inte bara för att det är 3 på natten alltså utan alltså verkligen trött......
Det är så mycket tycker jag, pusslande hit o dit med allt som ska hinnas fixas, ekonomiskt (ja för det innebär en del extra kostnader att få barn med en muslimsk man några av er kanske vet detta men om inte så vet ni det nu), sjukhustider att passa och sen barnen och hemmet.
Nu får jag ju en hel del hjälp både hemma och från pappa som skjutsar mig ibland men det jag är allra mest trött på är att jag inte orkar.......den här eviga dimman av trötthet som ligger över mig, det är så jag vill spy på mig själv även om jag vet att det beror på sockervärdet (främst) och även järnvärdet till viss del.
Typ som idag, slog på stort o diskade en rejäl disklast, vek undan en massa tvätt samt bytte lakan, 3 simpla saker som jag i vanliga fall inte alls skulle bli helt slut av men nu gör det mig bara helt matt:( 
 
 Trött, tröttare och tröttast......
(färgade håret för några dagar sedan för att pigga upp mig själv lite - alltså för att se piggare ut men vetetusan om det funkade haha)!

Kommentarer
Postat av: Lina

"Extrakostnader"? Syftar du på omskärelse? Har du gjort det på Nelson?! Och tänker göra det med nästkommande sonen oxå??? Hur kan du isf stympa dina små pojkars kön pga deras pappas jävla religion??? För det ÄR könsstympning! De förlorar en stor del av känseln i ollonet av att den är konstant exponerad för friktionen av blöjor/kallingar vilket innebär minskad njutning vid sex som vuxna, för att inte tala om att en bebis snopp inte ser ut som den kommer göra när pojken är färdigvuxen, det är omöjligt att veta hur den utvecklas och man kan mkt väl råka skära av för mkt vilket kan ge massor med problem inkl inbäddad penis för att huden är för kort!! Googla på "problems after circumsision" om du inte tror mig!!! Fyyyy f-n om du gör så mot dina små pojkar!

2013-07-16 @ 21:35:43
URL: http://haringen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0