Mina dagar...

Vi är kvar på BB!
Hade hoppats få komma hem idag men så visade det sig att Lennox måste sola en gång till så vi är kvar till minst imorgon! 
För hans hälsas skull så är jag kvar hur länge som helst MEN blev ändå besviken då jag saknar mina troll hemma ngt enormt nu och i ärlighetens namn så är det ganska tråkigt o va här helt själv.
Ni ska få en liten inblick i mina dagar: 
 
 Mumsig sjukhusmat till lunch o middag (ni hör väl ironin?)! 
 
Amning/varvat med pumpning + hålla reda på mattider tar också upp en stor del av dagen (just nu bara pumpning dock medan han solar).
 
Igår fick jag ett välkommet avbrott i min ensamhet då jag hade ett snabb besök av Yorda:) 
 
Bästa små korta stunderna på dagen är såklart när min lilla rumpnisse är vaken och gosig!
 
Han är så söt min lillskrutt och jag känner på mig att han kommer bli mammas lilla gosse men de andra är ju mest till pappa så vi får se om min känsla är rätt! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Han är så söt! Förstår att det är segt att vara kvar, jag kände detsamma när Isabella föddes, hon var ju också gul och behövde sola några dagar... Hoppas ni får komma hem snart! Kram

Svar: Tack du fina! Det var ganska skönt o ha lugn o ro oxå men det blir snabbt för lugnt hehe! kram
Madeli

2013-08-01 @ 18:58:14
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0