Tvättstugedag!

Japp, idag har jag min dag i tvättstugan!
Brukar ha det på söndagar men sist jag tvättade tog jag bara alla lakan och handdukar, det mest nödvändiga bara eftersom jag var sjuk så nu hade jag lite väl mycket tvätt och kände mig tvungen att ta det idag!
Har ett par maskiner kvar att tvätta men ganska mycket som måste torkas, blir alltid så för torktumlarna är lite sega:( 
 
Annars händer inget speciellt, ganska lugnt med andra ord! 
Imorn går jag in i vecka 22 av graviditeten, tiden har verkligen rusat förbi - det är inte klokt!
För mig innebär det ju troligtvis att jag har endast cirka 14 veckor kvar även om jag hoppas att jag får gå någon eller några veckor till beroende på hur stor han tänker bli därinne men han får gärna hålla sig under 4 kg.
 
Det känns lite overkligt på ett sätt att vi kommer ha en liten mini till så snart.
Nelson är ju fortfarande mini han med! 
Och minnerna från hans förlossning hänger kvar över mig vilket innebär en del ångest för min del men jag har ju världens bästa BM och vi har planerat för konsultation med narkosläkare (för planering av ev. EDA) och att jag absolut inte ska behöva ha samma förlossningspersonal denna gång.
 
Well well åter till tvätten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0