The plan changed!

JAPP jag sket i tvättstugan och körde på att bädda och diska bara då Nelson kräver väldigt mycket för tillfället och jag var ju ensam med honom så hade inte så mycket val.
Melina var iväg med Ali till min pappa och Cicki, en överlycklig tjej som vinkade hejdå mamma med glädje var det när de for iväg:) 
Hon älskar att fara ut, särskilt när hon får umgås med några av hennes favoriter!
När de sedan kom hem berättade hon glatt att hon och Cicki hade bakat bröd (väldigt gott sådant som hon hade med sig hem) och lyssnat på musik och hon hade minsann varit snäll tjej......ja ni hör ju själva att hon hade en toppen dag och jag misstänker att även Cicki hade det mysigt:) 
Ali hjälpte pappa att byta däck på bilen och sedan tvättade han den när de kom hit.
 
Jag somnade en stund på kvällen sedan medan Ali städade golvet och fixade maten, vaknade lagom till Nelsons kvällsbad vilket han tyckte om som vanligt men FAN va sur han var när det var klart han bara gallskrek men ja han var alltså väääääldigt trött och sover förhoppningsvis hela natten nu för imorn ska vi iväg på möte.

Min lilla suris idag:)
 
Godnatt!!!
 

Kommentarer
Postat av: Cicki

Japp det var jättemysigt....:-)

2013-04-22 @ 19:12:02
URL: http://cickisdesign.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0