Gårdagen!

Igår skulle vi till Läkarhuset Odenplan!
Det började med att vi försov oss, ringde för att boka om tiden men vi fick komma en timme senare så vi skulle hinna.
Vi blev aningens sena men det var helt ok.
De skulle titta att Nelson var en bra kandidat för omskärelse, vilket han var - en perfekt sådan till och med, så vi fick tid för själva ingreppet den 19e. Då kommer Ali åka dit med honom medan jag är med Melina.
Det är ett simpelt ingrepp som tar 10-15 minuter och läka normalt sett inom 1-2 veckor men jag vill ändå inte se på när de gör det, jag är lite blödig när det gäller sånt och fick redan min beskärda del när vi var inlagda.

Vi var hemma runt 14 tiden igen, efter en hemsk resa hem pga en SUPERTRÖTT Melina, sedan satt vi ute en stund och snackade om lite allt möjligt. Vid 15 låg vi alla och sov i våran säng HAHAHA. Det behövdes visst  för jag, Melina och Nelson vaknade inte förrän strax innan 20.00. Då hade Ali redan varit iväg till Alby och tillbaka.
För mig och Nelson räckte det tydligen inte heller, så vid 23 tiden somnade vi båda om:) 
Jag vaknade vid 05.00 och Nelson vaknade vid 06.00......nu ligger han här bredvid mig och är på väg att somna igen! Så jag kan verkligen inte klaga på hans sömn de senaste dagarna.
 
 
Ni betyder ALLT för mig mina hjärtan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0