Jag ser det snöar.....

ÅH vad jag inte vill ha snö, för med den kommer vintern på riktigt och jag hatar vintern iaf den som innebär isande kyla, halka, snöslask och konstant mörker.
Snön kan iofs vara vacker som nästan inget ur denna värld, men bara att se på:)
Jag fick ändå lite julkänsla och slog in de paket som är fixade, det är till mamma, Tommy, Sine, min mormor, Pappa o Cicki. Önskar jag hade en massa pengar så jag kunde köpa till precis ALLA jag känner men ja det räcker inte så långt, ska dock försöka fixa till Johans ungar, samt ett par ungar till som återfinnes här i Sverige:) Barn är faktiskt viktigaste ju! 
Annars händer det inte mkt här hos oss, vi (jag och barnen) har varit sjuka, Ali klarade sig undan, men nu är vi friska igen:) 
Är ni sugna på lite tävlingar upp till jul? 
 
 
Här ser ni exakt hur mycket julpynt som finns i detta hem - EN julstjärna:) 
 
Melina har iaf fått vara med och julpynta hos grannen! 
 
Och hon har fått sin nya jacka:)
 
Nelson har chillat!
 
Chillat lite till....
 
Varit liiiite tjurig o sjuk!
 

Vi har lekt HITTA BEBISEN!
 
Inte så svårthittad dock:)
 
Dagens ungar efter kvällsbadet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0