Here we go again!

Dags igen för sjukstuga här hemma tydligen!
Börjar med att Melina blev täppt i näsan och lite hostig igår och idag vaknade Ali och kände sig risig.
Själv vaknade jag upp efter min middagslur och pang sade det, så kände även jag hals o näsa.
Mycket riktigt, här sitter jag nu SNORIG som få och börjar få mer o mer ont i halsen........
SÅ JÄKLA tröttsamt ärligt talat! Hoppas det försvinner lika fort som det kom.

Annars så stör jag mig också på att här där vi bor nu så är det svalt härinne på dagarna, även i värmen, på nätterna är det dock som en bastu ÄVEN om man har öppet + vi kan inte ha så öppet för det kommer in MASSA mygg då.
Jag får grymt svårt att somna när det är så varmt att jag blir helt klibbig:(
Nu har vi beställt hem en fläkt så hoppas den kommer snart för det här är olidligt!

That´s it for now I guess.
Eller ja just det 80 dagar kvar till BF - medan jag tror det är mellan 50-60 dagar kvar!
Återstår att se;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Stackars er :/ Ni är ofta sjuka.. Jobbigt! Krya på er <3

Åh va härligt, snart är lillen här :) Ska bli så kul och få se honom! Inte långt kvar nu! Hur känns det?



Kram

2012-06-07 @ 09:51:18
Postat av: ♥ Sojka ♥

Hej! :) Vad kul att du är inne och tävlar hos mig! Vilken fin blogg du har! :)

Lycka til i tävlingen!

Kram!

2012-06-07 @ 10:25:26
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0