Hej svejs fredag!

Har bloggat lite dåligt igen i ett par dagar!
Har helt enkelt varit för trött och haft för lite att uppdatera er om.
Det trista vädret har gjort sitt och sen har jag haft lite ont i huvudet sedan igår:(
Börjar HELT KLART kännas att man är gravid i vecka 29 snart, jösseeees så tungt det börjar bli + tröttheten har verkligen kommit tillbaka.
Jag sover på natten + kan lätt sova 1-2 h på eftermiddagen också. Helt otroligt.
Så jaaaaaaaa det händer inte mkt mer än att jag sover/vilar och är med Melina!
Idag fyller Tiffy 1 helt år - så vi ska gå på kalas imorgon:) Fasen vad fort det här året har gått, det har verkligen hunnit hända massooooooooor sedan Tiffy föddes. 
Då kändes det som evigheter tills Ali skulle komma hem, jag trodde ALDRIG jag skulle vänta barn nu eller ha hunnit flytta 3 gånger......men men det blir ju sällan som man tänker sig! :)
Nu ska jag vila lite innan jag tänkte diska o kanske slänga ihop lite mat!
Senare ska jag kanske knåpa ihop min personliga almanacka som jag vann, dvs om jag orkar hahahaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-03 @ 11:03:49
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0