Julkalender...

En stor eloge till alla bloggare som orkar hålla i julkalender - då jag vet hur mycket jobb det innebär med att först fixa sponsorer för att sedan lägga in tävlingar varje dag, hålla reda på tävlanden och vinnare samt att sedan kontakta alla företag kring vinnare.
Så mycket mer än vad jag skulle hinna med, varför jag valde en annan väg här i min blogg, jag ville fortfarande sprida julglädje bland mina läsare men utan allt för stor press på att leverera varje dag! 
Själv tycker jag det är väldigt lyckat:) 
 
Har ni några favoritkalendrar? 
Jag är med på massa på Facebook samt en del bloggar, de som jag är med på i stort sett varje dag (för att de håller en hög nivå på vinsterna) är: 
 
Diana Alltid användbara fina saker perfekta för oss föräldrar!
Mammasvardag Bra grejer och tidig lucköppning:)
Ulrika Bra vinster verkar dock svårt att vinna!
Agnes Alltid hög klass på vinster men har aldrig vunnit.
Crescent Rolig kalender med bra vinster!
DarlingExpress Toppen vinster då utbudet från Darling Express är TOP NOTCH:)
Barnshopping Underbara vinster:) Lätt att vara med! (jag har vunnit min hittills ENDA vinst i år här)!
Linda Underbara drömvinster men SÅ SVÅRT att vinna med alla som är med! 
Mammalicious Har tokigt bra vinster:)
 
Dessa ovan är mina favoriter då det är hög klass på vinsterna:)
Sedan är det ju MASSA bloggar som precis som jag har enstaka tävlingar här och där som jag är med i, och en del kalendrar som har bra vinster IBLAND som man är med i då! 
Sedan alla tusentals jultävlingar på FB, där är jag med när något kul dyker upp och en del kalendrar där också som jag inte tog med ovan.
Tycker dock det är ont om leksaksvinster i år, har ni tips på någonstans där man kan vinna sånt så kom gärna med det:) 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du tipsade om min julkalender! Håll utkick i min kalender, för det kommer faktiskt lite leksaker inom kort.

Tipsar annars om BR-Leksakers kalender.

Kram Sanna

2012-12-07 @ 21:09:42
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

verkligen grumt av dem :)

2012-12-09 @ 16:18:43
URL: http://p0llys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0