Shop until you drop....

Om man bara hade pengarna så.......
Dessa står högst upp på min önskelista till Melina!!!!

Hade inte vetat vilken jag skulle välja OM jag hade råd heller ALLA ÄR SÅ TOKSNYGGA!
Antagligen skulle jag inte valt den svarta eftersom hon hade svart förra året och det skulle va skoj med lite färg - Men vilken det vet jag inte;)

Till hade jag iallafall valt denna fiiiiina stövel från Kavat!
Melina hade ROCKAT i vinter vilket hon säkerligen kommer göra ändå:)

Drömma får man ju - eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Vad hade hon för overall förra vintern? Jag kommer behålla hennes Didrikson från förra året i stl 80, för den kommer hon nog kunna ha större delen av vintern. Sen har jag köpt en begagnad PoP overall att ha vid sidan av... Däremot de där jäkla skorna blir jag inte klok på.

2011-09-21 @ 09:43:28
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: stellans

Var gärna med i min utlottning av två lyxiga hudkrämer :)

2011-09-21 @ 12:16:06
URL: http://stellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0