Räknar dagarna....

Onsdag, torsdag, fredag LÖRDAG!
Jag går i väntans tider - är på bra humör och småpysslar med lite olika saker! :) 
Chillar med bloggen lite för alla auktioner som var tog rätt mycket tid så nu är det skönt att vara fri igen;)
Idag ska jag klippa o färga håret - spännande o se om det blir bra! :) 

Njöt av min ensamma morgon med frukost i lugn o ro.
Sedan glodde jag lite tv.
Diskade och dammsög lägenheten.
Fixade paket som ska skickas idag.
Förberedde för när jag ska hämta på dagis för efter det så ska jag skicka paketen, hämta ut 2 paket och sedan hem o fixa håret:)

Börjar kännas helt pirrigt, är det verkligen bara 4 dagar kvar? 
HELT OTROLIGT! 
LÄNGTAR SÅ MYCKET ATT BARA FÅ VARA I HANS ARMAR:)



Kommentarer
Postat av: hallonmamma

ÅÅÅH, är det sant? Fan vad glad jag blir för er skull. OMG. OMG. :D

2011-10-18 @ 15:29:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0