Bingosidan!

Måste man inte bara älska bingo?
Det är ju ganska roligt när man sitter där och väntar på nästa nummer, särskilt kul när man bara har ett nummer kvar innan vinst, då bara väntar man på att höra sitt nummer.......ibland händer det också och vips så har man B I N G O ofta händer det inte och då får någon annan bingo - då blir man lite besviken!

Visst har ni alla spelat någon gång?
Menar ju Bingolotto har väl alla någon erfarenhet av vid det här laget?
Det har jag spelat några gånger och jag tycker fortfarande det är kul kommer bara inte för mig att spela så ofta!
Jag har vunnit 500 kr två gånger:) Och lite småvinster här o där!

Bingo online har jag också provat på!
Det är bara inte lika kul enligt mig, det känns svårare att vinna och det känns inte lika "mysigt" om jag ska säga det så!
Fast om man gillar bingo så är det ju helt ok! :)

Bingo i bingohallar är dock något jag har mindre erfarenhet av!
Tror nog att det toppar känslan av Bingolotto också så det blir nästa mål att testa på:) 
När man sitter där bland andra som spelar.
Tills dess håller jag mig iaf till bingolotto då och då:)

Vad gillar ni bäst?



Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

2011-10-25 @ 12:38:31
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Kan du läsa hela inläggen nu? Det är något fel på min design, behöver någon som fixar en ny.



Kram Sanna

2011-10-25 @ 22:04:20
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0