Måndagslistan!

För första gången tänker jag haka på måndagslistan! :)
Så här kommer alla saker jag är glad för denna veckan!

  • Jag blev dragen som en ny vinnare i den stora Goodiebagtävlingen hos Erika!

  • Melina är i stort sett frisk igen!

  • Är glad att ni är så många fina som är med i mina tävlingar:)

  • Våren är här ÄNTLIGEN!

  • Jag har världens bästa Ali och Melina!

  • Min familj

Det är som sagt min första gång, så jag mjukstartar med dessa få punkter:)
Strax kommer det upp lite nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Så roligt, hjärtligt välkommen till måndagslistans glada gäng! Visst är det ett härligt sätt att peppa sig själv inför den kommande veckan! Jätte kul att få läsa din lista, många kramar / Jenny

2011-03-28 @ 20:32:50
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0