Angående tävlingarna!

Det är superkul att ni är så många som är med och tävlar, det är just på grund av er som det är kul att hålla i en massa roliga tävlingar!
Fast det är några av er som endast blir följare på bloglovin under tiden som tävlingen pågår och sedan tar bort igen, det är ju inte det som är meningen med det hela!
Förhoppningsvis vill ni väl veta kring kommande tävlingar samt vem som blir vinnaren?
Hur som helst jag hoppas jag att den som inte vill följa bloggen inte nyttjar den 4e lotten i tävlingarna fortsättningsvis:)
Senare (efter att jag sovit) kommer det som sagt var upp en ny fin tävling till er:)
Vad tror ni vinsten kommer vara?
Godnatt till er alla! :)

OBS!!!!! Vinnaren av Spapaketet från Gunry har ännu ej hört av sig - om jag inte hör något snart så måste jag dra en ny vinnare och det är väl ändå tråkigt när man haft turen att vinna? Just därför är ju bloglovin superbra då missar man ju inget!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är riktigt trist när det blir så! därför jag slutat ha BL som extra lott i tävlingarna för de bryr sig inte om det ändå :/

2011-03-27 @ 12:30:45
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Följer man bloggen så är det ju för att man tycker den är bra, eller har jag missat nåt? =)

Sen att man får en lott för't är alltid trevligt! Men givetvis hoppas jag att man ändå får fjärde lotten även om man är följare sen förut :P

2011-03-27 @ 13:47:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den vinsten tar gärna jag;-)

2011-03-27 @ 14:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0