Mother mother!

Jag tänker ofta på hur många mammor hela tiden måste hävda sig själva!
Ibland genom att kommentera på andra mammor och vad de gör eller inte gör - för ditt sätt är det enda sättet eller?
Det är tråkigt tycker jag!
Jag är ganska säker på att de allra allra flesta mammor känner samma sak inför sitt barn, nämligen att det inte finns ngn högre kärlek och man vill deras bästa - alltså gör man sitt bästa.
Varför skulle grannen vara annorlunda?
Eller varför skulle det vara annorlunda i ett annat land?
Nej, bandet mellan en mor och sitt barn är något universalt!
Då finns det ingen anledning alls för någon att sitta och säga si eller så om någon annan - det förekommer mycket skitsnack både i vardagen och runt om i mammabloggarna, varför?
Jag menar om man inte VET att ett barn far illa så tycker jag inte någon har rätt o sitta o bedömma hur någon är som mamma - för antagligen är hon just den BÄSTA mamman för sitt barn likväl som du är den bästa mamman för DITT barn!
Sedan finns det ju sånna mammor som istället hävdar sig genom att bara höja sig själv till skyarna med både det ena och det andra, det tycker jag är mycket bättre om man nu måste hävda sig=)
En sak alla nog har gemensamt är väl hur stolt man är över sitt barn och hur mycket man kan prata om sitt barn o alla dess framsteg! 
Jag själv kan prata i timmar om Melina och jag tittar ofta på hennes bilder, tusentals bilder - kan inte få nog av min fina unge=)
Jag vill bara säga till alla mammor - ni är den bästa mamman för era barn - ni gör ett underbart jobb oavsett om ni är två om saken eller ensamstående!
GLÖM ALDRIG DET!  <3

älskade
Peace and love!



Kommentarer
Postat av: Mamma till min mulatt!

vilken söt bild :)

2011-02-15 @ 16:00:57
URL: http://891213.blogspot.com
Postat av: Julclaude

bra skrivet =)

2011-02-15 @ 16:28:42
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: martina

Åhh gulligt :) fin bild på er!

hur mår ni? hur har det gått för din man?



Kram

2011-02-16 @ 10:11:44
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0