Min önskelista!

En annan blir ju gammal imorgon - och näe ska väl inte direkt firas!
Vi håller ju på o packar o sen har tankarna på att planera ett firande inte funnits pga annat som ni vet!
Men klart man har en liten önskelista ändå....förutom min största önskan som ju såklart är att Ali ska få sitt uppehållstillstånd.


Japp, som ni ser är det lite blandat vad jag önskar mig! 
Får nog ha kvar samma önskelista till jul också (om ingen av er känner er manade haha) men det är ju kul att drömma lite en stund! :)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Jättefin önskelista, kanske skulle göra en sån tills man fyller i arpil också=)



kramar

2011-02-17 @ 15:29:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0