Kom gärna med förslag!

Jag blir jätteglad och tacksam om ni vill komma med förslag på vad ni skulle vilja se på auktion och eventuella tävlingar framöver!
Något speciellt ni vill se eller från något speciellt företag? 
Bara kom med alla förslag så ska jag göra mitt bästa för att vara er till lags:) 
Jag själv har tagit kontakt med företag som har produkter som jag själv skulle vilja vinna/köpa men smaken är ju som baken:)

Jag och Melina sov ganska lång och tidig middag idag från 12.30 tiden till 15.00 tiden:)
Skönt var det och tydligen välbehövt!
Nu har lilltjejen precis badat och är i princip klar för sängen, fattas bara flaskan! :)
Imorn är det dagis från 09.30 - 11.30 cirka!

Idag fick jag hem brev från Migrationsverket.
Det var det skriftliga beslutet på att Ali har fått uppehållstillstånd så nu är det helt officiellt! :)



Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Förslag på auktioner, med risk för att du kan ha haft dom tidigare:

Barntavlor.se

Pappaprylar.se

Sofiashus.se



Kram

2011-09-02 @ 00:21:21
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0