Käraste bloggen!

Jag som bloggerska är nog lite upp och ner - ibland skriver jag hur mycket som helst och ibland har jag inget o komma med!
Men jag är så otroligt glad för min blogg och alla ni som läser om kommenterar!
Aldrig har det varit så många läsare och så mycket liv i bloggen som det är nu, det glädjer mig.
Främst av den anledningen att ni är så många fina som lämnar stöttande ord och kommentarer som värmer, det trodde jag aldrig när jag började blogga på den tiden hade jag inte en enda läsare jag bloggade för att skriva av mig därför är det väldigt sporadiska inlägg på den tiden.
Det var först när jag blev gravid som jag ökade min aktivitet och sedan när Melina kom som jag började blogga så som jag gör nu dvs relativt ofta, försöker iaf en gång om dagen förutom när lusten och fantasin tryter.
Nu är ni också hela 62 st följare och många fler läsare varje dag, det är inte så mycket i den stora bloggvärlden men det är mycket för mig, speciellt eftersom ni verkligen ger mig så otroligt fint stöd.
Nu när Ali ska åka (bara jag tänker tanken trycker tårarna på) så är jag otroligt glad att jag har bloggen och er, här kommer jag ventilera och hitta kraft det är ett som är säkert.
När Ali kommer tillbaka hoppas jag på att få så mycket mer roliga saker att blogga om, jag riktigt längtar att få egen lägenhet, inreda den och göra det till vårt hem. Vi ska ju även gifta oss, antagligen till sommarn:) 
Just nu känns det ju ändå rätt tungt och dystert ganska ofta i och med alla problem, men bättre ska det bli sedan - får fokusera på det!
Det jag vill säga är att NI ÄR SÅ JÄVLA BÄST (därför gillar jag att kunna ge tillbaka till er med fina tävlingar ibland) !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0