2 åringen Melina....

Melina blir ju 2 år här runt hörnet.....
Det märks för hon är verkligen trottsig konstant nu!
Lyssnar inte för fem öre när man säger nej, sluta nu, hon ska testa alla gränser gång på gång!
Så har hon ju varit alltid till o från men aldrig så här mycket det är mest med mig hon gör så också, så det känns lite som att dagarna är en enda lång kamp mellan mig och Melina om vem som faktiskt bestämmer!
Det är rätt så utmattande faktiskt särskilt eftersom om jag tar bort det hon håller på med eller tar bort henne så blir det världens argaste Melina man får ha att göra med.....
Visst mellan alla kamper är hon ju söta gulliga Melina som gärna pussas o kramas och hämtar allt som du ber henne om (allt som hon förstår vad det är iaf) och tur är väl det också:)
Strax väntar en disk på mig men sedan ska vi nog dra ut!
Ha en fin dag allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Julclaude

Grattis i förskott, när fyller hon år då?



visst är det störigt hehe jag kan se dig och jag hämtar ett kopp kaffe hos dig varje dag hehehhe ;)

Kram

2011-04-28 @ 14:04:34
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0