Tji fick jag

Trodde det skulle bli en bättre dag idag!
Tji fick jag!
Melina vaknade klockan 8, och fortsatte GNÄLLA! Vad har hänt med min unge? Min glada snälla roliga Melina? Hon har bytts ut mot en grinig, skrikig, gnällig, tjurig, arg Melina=(
Aja men det var ingen som sade att det var lätt att ha barn, så det är bara bita ihop!
Ali är på extrajobb IGEN.
Längtar tills han kommer hem snart och kan ta över, för jag orkar inte höra mer gnäll, har hört tillräckligt dessa dagar!
On a brighter note, jag är lite bättre idag iaf! Får va tacksam för det!
Ha en trevlig lördag! (Det tänker jag ha sedan när jag blir lite "ledig")

Kommentarer
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Tänder kanske?! Meja är med gnällig som attan, och hon har två på g där uppe!

2010-03-13 @ 11:08:52
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0