Nu då?

Undrar om jag får skriva klart och publicera detta inlägg! Återstår att se! Haha
Dagen har jag spenderat med min tjej, hon har varit ganska rolig så jag fick tillbaka min lust att skriva igen hehe=) Tänkte bjuda på lite bilder nämligen!

Vi vaknade klockan 10.00, det verkar som att Melina har återgått till den tiden på morgonen men det varierar mycket i dessa dagar med allt!
Men hon har sovit sin nappy time och har för övrigt mest varit glad och busig! =)

Har även suttit och kollat på Cougar Town, den är faktiskt rolig så nu har jag något att se på lite här framöver!!
Härnäst måste jag försöka laga någon sorts mat, har ingen lust o stå i köket idag igen faktiskt men måste man så måste man!
Får väl göra något som räcker och blir över till imorn så jag slipper då istället, hehe.
Men har för mig att jag har tvättstuga istället då, haha.....alltid är det något=)

Hur som helst, bjuder på lite bilder av min lilla skönhet!

Mammas sötis


Wow svenska flaggan är ganska rolig=)


Im sooo sweeet


Vad gör du däruppe mamma?


Haha man vet aldrig vad hon hittar på nu för tiden framför kameran!


That´s it för now folks!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hej!

Nu har jag svarat på dina frågor ^^,



Ha en trevlig kväll!

2010-03-07 @ 19:25:26
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Isabell

Cute cute cute. Melina ska snart fylla 8 månader, eller är jag helt ute och cyklar?:-)

2010-03-08 @ 08:42:15
Postat av: Maria(TDIT)

Du e ju sååå duktigt med kameran! Jag får nog hänga min runt halsen så jag kommer ihåg att använda den... Haha!

2010-03-08 @ 09:44:52
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/
Postat av: Fröken Viktig

Hon växer så det knakar :) Snart springer hon runt.

2010-03-08 @ 10:53:06
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: MODEINSPIRATION

Åh, en sån söt liten dotter du har!

2010-03-08 @ 15:06:26
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0