Kommer ni ihåg?

Att jag skrev att Ali tyckte han var sjuk, WELL han var tydligen det! 
Idag märks det på riktigt. Och vad händer då? Jo....
Jag känner ont i halsen, har nyst flera gånger, och hela kroppen har börjat göra ont.....gissa om det är på gång här med? Jaaaaaa såklart, det är ju straffet för att man pratar! haha....
Detta är helt enkelt inte min dag! 
Fast det finns en ljuspunkt.....såklart min söta Melina, hon är gosig och snäll som få idag! 
Hoppas hon klarar sig undan sjukdomen även denna vända....men kan bli svårt när både mamma o pappa är sjuka samtidigt?! Det får bära eller brista, för vi har ingen som kan ta hand om henne under tiden vi är sjuka. Bara o hoppas på det bästa helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Bragelotte

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-06-28 @ 14:05:45
URL: http://bragelotte.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0