Lyxigt värre!

Jag har det lyxigt idag, fick sova till klockan 11.30 NICE......sen var Melina först på lekhumör och sedan på goshumör och nu ligger hon o sover sedan klockan 15....fatta det eller? haha fast ska minsann säga er att hon vaknade mitt i natten (inte av att jag gick o tog upp henne) men jag var ändå vaken så vi gosade en bra stund innan jag lade ner henne i sin säng o hon sov på direkten!
Lite kul bara att hitta henne vaken sittandes i sin säng sådär mitt i natten när hon aldrig brukar va vaken....hon var helt tyst också o hade säkert somnat om även om jag inte hade gosat med henne en stund, men det va ju lika mysigt för mig som för henne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0