Överraskad

A lurade mig idag! Han ropade på mig och sade att han hade goda nyheter, jag frågade vad och såg mer än nyfiken ut, jo att han hade fått uppehållstillståndet äntligen.
VA ÄR DET SANT SÄGER JAG TYP 3 GGR och han svarar ja alla gånger, jag blev överlycklig såklart men sen sade han att han bara skojja men att han hade en annan bra nyhet. Den var bra, men inte alls lika bra kände mig snuvad! Haha! 
Det var inget som är kul för er att veta dock, utan mest bara mellan oss två! =)

Haha nu kommer Sabbe tycka att jag skriver hemligt igen men du kommer få veta imorn so dont worry! Love you=)

Nu har jag tvätt kvar att vika innan jag kan slappa! Kanske sover en halvtimme med Melina, om hon vill=P

Kram 

Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid!

Tack så mycket :)



Din dotter är också söt! Vart är hennes pappa ifrån? :)

2010-01-14 @ 19:31:02
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: sabbeliten

hahaha BRAAA dääärr hihi love u

2010-01-14 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0