Super Ali

Ali har varit så snäll idag!
Han har varit med Melina nästan hela dagen, utom på morgonen!
Jag har avfrostat frysen, rensat o gjort rent i kylskåpet, städat toan, bytt sängkläder. Ali har också städat lite mellan varven.
Jag var så glad, men det togs bort lite av att han hade låtit Melina leka med min telefon så nu står den o blinkar o reagerar inte på när man trycker! Känns lite som det sista som vi behöver lägga pengar på en ny mobil....va fan grattis på födelsedagen liksom! Oh well=(

Jahapp telefonen gick o sätta igång, men knapparna funkar typ inte, så om ni smsar förvänta er inget sms tillbaka, men jag kan läsa dom, och jag antar att jag kan ta emot samtal också!
Det är inte så kul, men jag har inte råd o köpa ny telefon förrän kanske nästa månad=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0