Jag är död....

Bokstavligen!
Vilken dag, fylld av stressmoment!
Lyckades få till en storhandling med hjälp av min snälla pappa:) Han underhöll Melina medan jag irrade omkring utan en handlingslista (hann inte med o göra en sån den här gången), det straffade sig.......JAPP jag glömde köpa storpack vällingen, aj aj aj!
Nåja, tur är att vi har faktiskt två paket hemma och de paketen räcker ganska långt nu eftersom hon inte dricker så mycket välling nu annat än när hon vaknar samt när hon ska sova för natten!
Får helt enkelt köpa det vid något tillfälle! 
Imorgon är det också fullt upp faktiskt men jag ska försöka hinna blogga lite (kanske kanske lite nya bilder också) samt lägga upp en tävling!
LEDTRÅD.....favorit i repris!
Kan någon gissa vad det blir?


Kommentarer
Postat av: Alfva

Vi gör inte ens av med ett paket i månaden längre känns det som. Hon dricker kanske 1 dl innan hon går och lägger sig (i bästa fall).

Vet inte om det är något fel på vällingen eller om hon bara tröttnat.. :D

2010-12-03 @ 09:59:56
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0