Goodbye yesterday!

Det börjar kännas lite bättre!
Världen har inte gått under! 
Har många hinder på vägen men det finns ju ett ljus i tunneln längre fram!
Dessutom mår jag lite bättre fysiskt också.....
Av flera anledningar tror jag, min pappa och Cicki hjälper till väldigt mycket kring allt det här med Ali vilket är bra då jag själv inte vet så mycket kring alla lagar osv.
Ali har varit helt fantastisk o hjälpt till otroligt mycket här hemma samt att vi ju är ett stöd för varandra.
Fina vänner har också fått mig att tänka på annat.
Det verkar även som att en av mina högsta önskningar kommer bli sann....mer om det vid ett senare tillfälle dock!
Så ja, ångesten har släppt sitt tag för denna gång fastän problemen kvarstår, vi försöker dock så gott det går att lösa det mesta! 
Tackar också för de väldigt MÅNGA fina kommentarerna och stödet från er här i bloggen, det gör sitt till också:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu är vinnaren av ett presentkort på 300:- hos SUMOpix.com utsedd! Kika om det var just DU som vann!



Om det inte var det så finns det fler roliga tävlingar att delta i, bl.a är en av vinsterna ett vackert silverhalsband från Hedbergs Guld&Silver som avslutas redan imorgon kväll :)



Kram, Ingrid

2010-12-15 @ 18:20:59
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0