Keeping my promise!

Hej!


Jag håller mitt löfte denna gången och bjuder alltså på lite nya bilder!
Melina ligger/står i sin säng och ska sova, hon sov inte så bra i eftermiddags nämligen!
Ali ska jobba, vi hade en supermysig dag igår och idag också faktiskt, så blir lite trist idag utan honom, men jag är rätt trött så jag ska nog sova tidigt!
Hur som haver......


ENJOY!

Mamma gav mig ngt gott....wow!


Mmmmmmmmm


Fisken Melina? part one!


Titta mamma jag har hittat min zebrabok!


Bäst jag sätter mig och läser!


Dääääär är kameran!!!


Happy face!


Angry face!


Fish face part two! haha


Titta vad jag har hittat....hehehe


Åh nej mamma kommer....


Vill inte sova middag, så det så!


Åh tog du bild på mig nu?


Det gäller att ha tungan rätt i mun!


hihih


hahahahhaah


Idag på lekplatsen!


Ready set GO!


Melina hade skoj! =)


Ser ni missfärgningen på klänningen? =( Tjurar fortfarande över mitt missöde i tvättstugan sist, tur att den var på rea!

That´s all folks!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Nej, jag ser faktiskt inte att den är missfärgad?!



Förresten, eftersom du sa att ni inte har något riktigt matbord börjar jag ju undra över hur liten/stor lägenhet ni har?

2010-08-11 @ 21:11:41
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0