Helgen är slut nu!

Har inte gjort ett skit i helgen faktiskt, har blivit ganska låst hemma eftersom Ali alltid ska en massa grejer!
Jag som hade tänkt rymma iaf en dag till Hagsätra, men men!
Städat, lagat mat, lekt med Melina (som faktiskt är hur underbar som helst bortsett från att hon bara vill leka med saker hon inte får leka med så det är en evig jakt här också haha).
Idag var jag helt slut i skallen, oerhört trött fast jag inte har gjort ngt, så jag somnade vid 20 tiden och vaknade för inte så länge sedan haha.....det va skönt men inte så smart så här sent på kvällen....men men jag somnar väl ändå vid vanlig tid, hoppas jag!
Imorn är det tvättstuga och storhandling på listan! Kan behövas!
Men sen erbjuder veckan roligare saker=)

Kommentarer
Postat av: Leanderfride

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2012-06-28 @ 08:21:39
URL: http://leanderfride.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0